Optimering af kundeoplevelser
Hvad er planen for fremtiden? Er det blevet for meget business as usual? Har din virksomhed brug for et løft af de kundevendte arbejdsgange og processer? Så er det tid til forretningsudvikling.
Optimering af interne processer
Hvad er planen for fremtiden? Er det blevet for meget business as usual? Har din virksomhed brug for et løft af de interne processer? Så er det tid til forretningsudvikling.
Klage- og eskalationshåndtering
Er I gode nok til at håndtere klager og eskalationer? Oplever I en stigning i utilfredse kunder? Forstår ledere og medarbejdere hvorfor en klage eller en eskalation bør håndteres hurtigt? Har I regnet på hvad det koster ikke at tage hånd om en utilfreds kunde?
Kan jeg hjælpe din virksomhed?
Hvis nogle af mine erfaringer og kompetencer matcher noget af det, du mangler, så ring eller skriv endelig til mig.
Vi kan arrangere et møde og få en uforpligtende snak om din situation og din virksomhed. Jeg vil til mødet primært lytte til dig og stille en række uddybende spørgsmål for at forstå, inden jeg kommer med et bud på hvordan jeg bedst muligt kan hjælpe dig.
Du er også meget velkommen til at læse
detaljer omkring mig, mine erfaringer og mine kompetencer på min LinkedIn profil
Kontakt
Udfyld formularen nedenfor, for at komme i kontakt med mig.